Мета та завдання дослідження
Після цього необхідно логічно перейти до мети дослідження, а також зазначити конкретні завдання, які будуть вирішуватися відповідно до зазначеної мети (слідкуючи за логікою розгляду питань у плані курсової роботи).
Зразок
Мета дослідження: визначити характеристики формування та ідентифікації українських та зарубіжних брендів в результаті їх порівнювання.
Дослідницькі завдання:
• вивчити і науково обґрунтувати феномен бренду, аби сформувати теоретичну основу для аналізу конкретних зразків національних брендів;
• обґрунтувати актуальність питання про формування та ідентифікацію національних брендів (на прикладі українських та закордонних брендів);
• виявити формальні та змістові складові бренду як чинники його ідентифікації;
• визначити ставлення споживачів до українських брендів;
• з’ясувати найпопулярніший український та зарубіжний бренд для українського споживача;
• надати загальні рекомендації щодо покращення ідентифікації національних брендів серед споживачів.