Визначення об’єкта і предмета дослідження

Обов’язковим елементом вступу є визначення об’єкта і предмета дослідження.
Об’єкт – це процес або явище, що породжує проблемну ситуацію і обраний для вивчення студентом.
Предмет – міститься в межах об’єкта. Об’єкт і предмет дослідження як категорії наукового процесу співвідносяться між собою як загальне й часткове. В об’єкті виділяється та його частина, яка є предметом дослідження. Саме на нього спрямована основна увага студента, оскільки предмет дослідження визначає тему курсової роботи, яка позначається на титульній сторінці як її назва.
Зразок
Об’єктом дослідження є бренд та брендинг, їх особливості, завдання та проблеми розвитку.
Предмет дослідження: формування та ідентифікація національних брендів (українських та зарубіжних національних брендів).

Категорії:
Статті
© Всі права захищені - 2024, Фрилансер Олексій Абросімов

Розробник
Визначення об’єкта і предмета дослідження
Контакти

Ми використовуємо файли cookie, щоб дозволити нашому сайту працювати належним чином, персоналізувати контент і рекламу, надавати функції соціальних мереж і аналізувати наш трафік. Ми також ділимося інформацією про використання вами нашого сайту з нашими партнерами в соціальних мережах, рекламі і аналітиці. Детальніше політика конфіденційності описана за цим посиланням.