Визначення об’єкта і предмета дослідження

Обов’язковим елементом вступу є визначення об’єкта і предмета дослідження.
Об’єкт – це процес або явище, що породжує проблемну ситуацію і обраний для вивчення студентом.
Предмет – міститься в межах об’єкта. Об’єкт і предмет дослідження як категорії наукового процесу співвідносяться між собою як загальне й часткове. В об’єкті виділяється та його частина, яка є предметом дослідження. Саме на нього спрямована основна увага студента, оскільки предмет дослідження визначає тему курсової роботи, яка позначається на титульній сторінці як її назва.
Зразок
Об’єктом дослідження є бренд та брендинг, їх особливості, завдання та проблеми розвитку.
Предмет дослідження: формування та ідентифікація національних брендів (українських та зарубіжних національних брендів).

Категорії:
Статті
© Всі права захищені - 2025, Фрилансер Олексій Абросімов

Розробник
Визначення об’єкта і предмета дослідження
Контакти

Ми використовуємо файли cookie, щоб дозволити нашому сайту працювати належним чином, персоналізувати контент і рекламу, надавати функції соціальних мереж і аналізувати наш трафік. Ми також ділимося інформацією про використання вами нашого сайту з нашими партнерами в соціальних мережах, рекламі і аналітиці. Детальніше політика конфіденційності описана за цим посиланням.

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor