Визначення об’єкта і предмета дослідження
Обов’язковим елементом вступу є визначення об’єкта і предмета дослідження.
Об’єкт – це процес або явище, що породжує проблемну ситуацію і обраний для вивчення студентом.
Предмет – міститься в межах об’єкта. Об’єкт і предмет дослідження як категорії наукового процесу співвідносяться між собою як загальне й часткове. В об’єкті виділяється та його частина, яка є предметом дослідження. Саме на нього спрямована основна увага студента, оскільки предмет дослідження визначає тему курсової роботи, яка позначається на титульній сторінці як її назва.
Зразок
Об’єктом дослідження є бренд та брендинг, їх особливості, завдання та проблеми розвитку.
Предмет дослідження: формування та ідентифікація національних брендів (українських та зарубіжних національних брендів).