Список використаних джерел та літератури

Список використаної літератури подається за алфавітом у такому порядку: законодавчо-нормативні акти (згруповані у хронологічному порядку); наукова література: книги, монографії, статті з журналів та газет (згруповані в алфавітному порядку); матеріали з Інтернету.
Спочатку подаються джерела з кириличного алфавіту, потім латиномовного.
Мінімальна кількість позицій у списку використаних джерел та літератури має становити – 25 джерел.
У список включаються тільки ті наукові праці, які дійсно були використані студентом в процесі роботи над темою.
Список літератури оформляється згідно до правил ДСТУ ГОСТ 7.1:2006 «Система стандартів з інформації, бібліотечної та видавничої справи. Бібліографічний запис. Бібліографічний опис. Загальні вимоги та правила складання».

Зразок
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ

1. Про охорону прав на знаки для товарів і послуг [Текст] : Закон України від 23 грудня 1993 року // Відомості Верховної Ради. – К., 1999. – №7. – ст. 37.

2. Аакер, Д. Создание сильных брендов [Текст] / Д. Аакер. – М.: Дом Гребенникова, 2003. – 437 с.
3. Алексеев, П. Диалектический материализм [Текст] / П. Алексеев, А. Панин. – М.: Высшая школа, 1987. – 335 с.
4. Амблер, Т. Практический маркетинг [Текст] / Т. Амблер, Ю. Каптуревский. – СПб: Питер, 1999. – 400 с.
5. Домнин, В. Брендинг: новые технологии в России [Текст] / В. Домнин. – 2-е изд. – СПБ.: ПИТЕР, 2004. – 384 с. – (Маркетинг для профессионалов).
6. Ляпоров, В. 100% Брэнд. Как продавать счастье [Текст] / В. Ляпоров. – М.: Бестселлер, 2004. – 192 с.
7. Мамлеева, Л. Анатомия бренда [Текст] / Л. Мамлеева, В. Перция. – М.: Питер, 2005. – 90 с.
8. Музыкант, В. Формирование бренда средствами PR и рекламы [Текст] : учеб. пос. / В. Музыкант. – М., 2004. – 606 с.
9. Раис, Л. 22 закона создания бренда [Текст] / Л. Раис, Э. Раис. – М.: Москва, 2004. – 64 с.
10. Рудая, Е. Основы бренд-менеджмента [Текст] / Е. Рудая. – М.: Аспект, 2006. – 256 с.
11. Старов, С. А. Бренд: понятие, сущность, еволиция [Текст] / С.А. Старов // Весник Санкт- Петербургского университета: наук.-теор. журн. / гл. ред. Л. А. Вербицкая. – СПб.: Из-во СПб у-та, 2008. – июнь. – Вип.2. – С. 3-39. – (Серия 8. Менеджмент).
12. Тамберг, В. Брендинг в розничной торговле. Алгоритм построения с нуля [Текст] / В. Тамберг, А. Бадьин. – М.: ЭКСМО, 2008. – 222 с.
13. Тамберг, В. Бренд. Боевая машина бизнеса [Текст] / В. Тамберг, А. Бадьин. – М.: Олимп-Бизнес, 2005. – 240 с.
14. Тесакова, Н. Бренд и торговая марка: развод по-русски [Текст] / Н. Тесакова, В. Тесаков. – СПб.: Питер, 2004. – 267 с.
15. Чармэссон, Г. Торговая марка. Как создать имя, которое принесет миллионы [Текст] / Г. Чармэссон. – СПб.: Питер, 1999. – 222 с.
16. Чернатони, П. От видения бренда к оценке бренда. Стратегический прочес роста и усиления брендов [Текст] / П. Чернатони. – М.: Группа ИТД, 2007. – 310 с.
17. Шульц, Д. Стратегические бренд-коммуникационные компании [Текст] / Д. Шульц, Б. Барнс. – М.: ИД Гребенникова, 2003. – 512 с.
18. 30 найпопулярніших брендів України [Електронний ресурс] // Фокус: еженедельник. – Режим доступу: _________/exclusive/37/2145/30 _naypopulyarnishih_brendiv_ukrayini. – Назва з екрану.

Категорії:
Статті
© Всі права захищені - 2025, Фрилансер Олексій Абросімов

Розробник
Список використаних джерел та літератури
Контакти

Ми використовуємо файли cookie, щоб дозволити нашому сайту працювати належним чином, персоналізувати контент і рекламу, надавати функції соціальних мереж і аналізувати наш трафік. Ми також ділимося інформацією про використання вами нашого сайту з нашими партнерами в соціальних мережах, рекламі і аналітиці. Детальніше політика конфіденційності описана за цим посиланням.

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor

slot gacor